Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

Cand imi amintesc clipele petrecute impreuna imi vine sa mor de dorul lor



Am colindat cu tine printre imagini pline de frumusete, imagini asa de placute pe care nu am cum sa le uit vreodata.



Imaginea ta îmi apare in minte de multe ori... apari ca un înger, dar esti mult prea sus ca sa te pot atinge... Te uiti la mine cu blândete, îmi zâmbesti ca atunci, si...dispari! 



Totul ne desparte: distanta, viata, oamenii, poate si destinul. Dar daca ai prividincolo de fereastra camerei tale m-ai zari, pentru ca sunt totul ce este in jurultau: sunt departarea, sunt apusul si rasaritul... Sunt totul si, totusi, nimic...Ai ascultat vreodata ploaia? Ai privit-o cum saruta pamantul, iar acesta ii raspundela sarutari sorbindu-i picaturile marunte? Ai vrut vreodata sa plangi, dar speriatti-ai retras lacrimile inauntrul tau?Iti trimit lacrimile mele pentru ca sufletul meu se ineaca in lacrimi; iti trimitsufletul meu pentru a-i da viata prin tine...Gandeste-te la mine: fii pamantul meu, lasa-ma sa fiu ploaia ta..."



Plouă cu sânge, în juru-mi totul suferă, Plouă cu sânge-acum; plec într-o altă eră. Cu zâmbetul pe buze aştept să-mi vină rândul, Aştept să vină moartea; doar la ea mi-e gândul. Deşi chiar nu pot să mişc vreun deget, Totuşi, mă chinui să schiţez un zâmbet. Să nu mă vadă lumea Că mă doare murirea. Plec acum, cu ochii-nlăcrimaţi vă privesc, Cu zâmbetul pe buze o viaţă bună vă doresc. S-aveţi grijă de lume, şi de voi în acelaşi timp, Nu priviţi cu ură, nu fiţi vrăjmaşi şi iubiţi!



Ce-ar fi cerul fara stele Fara luna luminoasa Ce-ar fi gandurile mele Fara-o dragoste frumoasa? Ce-ar fi marea fara valuri Si fara de pescarusi? In nemangaiate tarmuri, Nici un cant n-ar fi de spus Ce-ar fi ploaia fara vant N-ar mai fi dezlantuita In pomii de pe pamant Frunza n-ar mai fi fosnita Fara-acorduri tumultoase Fara un ecou prelung Ploaia ar fi plicticoasa Nici un murmur de cuvant.
Ce-as fi eu fara de tine Fara de al tau suras Ce-ar fi astazi fara maine Si soarele far' de-apus? Fara rasarit de soare Ce apare dimineata Ar mai fi lumina oare Ori noi am traii ca-n ceata Viata fara de iubire! Ce ar fi si cum ar fi? Ca o trista amagire Neavand drept de-a iubi Ce-ar fi daca nu te-as sti? In zadar ar trece timpul Zile,nopti ar fi pustii
Unde mi-ar fi acum gandul? Doar la grijii si la durere Fara clipe de-ncantare Pentru-a inimii placere Ce-ar fi floarea fara apa? Sigur ca s-ar vesteji, Iara ochii fara pleoape Nicicand nu s-ar odihni. Lacrima n-ar fi o perla Ce straluce cristalin Si printr-o privire ferma N-am afla un suflet fin. Ce este si tot ce-a fost Ce va fi si o sa fie Toate-n lume au un rost Doar pastrand speranta...VIE



Sunt puternică şi ambiţioasă. Ştiu exact ce vreau, iar dacă asta mă face o scorpie, nicio problemă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu