Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

O inima care te iubeste nu merita sa o minti niciodata..




O inima care te iubeste nu merita sa o minti niciodata...mai bine ucide-o,căci pe buzele iubitului mincinos sta otrava care ucide cel mai chinuitor...










 Îmi place să am grijă de mine. Îmi place să am haine frumoase, farduri, accesorii, îmi place să arăt draguţ şi îngrijit. Cip nu cred că-i chiar fericit cu calitatea asta a mea, nu de alta, dar face ceva găuri în buget.





    


Iti scriu tie... suflet ranit. Tie, cel care ai suferit si ai indurat. Stiu ca inima iti plange chiar daca nu lasi sa se vada. Te vad. Te zaresc cum incerci sa maschezi nefericirea ta. Cum zambesti, si totusi ochii tai emana cea mai adanca tristete. Mie nu-mi plac fluturii. Sunt efemeri si tot ceea ce e trecator nu-mi place. Suflet ranit, vad cum inima iti sangereaza... simt cum traiesti o durere ingrozitoare care te-a trantit la pamant. Observ cum te prinzi de cel mai subtire fir de speranta si incerci sa te ridici la suprafata. Incerci sa iesi din gaura neagra a deceptiei. Dar mai apoi, vin altii si te trag in jos. Ramai calcat in picioare si cu sufletul zdrobit. Bietele tale aripi nu se vor mai putea intinde catre zborul iubirii. Dar vei reusi. Vei reusi sa-ti aduni aripile in pumnul plin de cicatrici si le vei purta undeva langa inima. Legate. Pentru ca suflet ranit... iubirea a fost cea mai apriga durere pentru tine. Te-a secat, te-a scurs de lacrimi si ti-a furat ce aveai mai scump. Inocenta. Dar suflet ranit... nu dispera, eu iti scriu tie...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu