Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

Noaptea m-a trădat și mi te-a luat ca pe oricare stea



Noaptea m-a trădat și mi te-a luat ca pe oricare stea 
A trecut ușor vantul călător și am crezut ce spunea. 
Singura m-ai lăsat,gandu-mi îndurerat să-și găsească rostul lui. 
Greu să-ți petreci singur mersul drumului.   



http://din-suflet-cade-o-frunza-ruginita.blogspot.com



PRETUIESTE
Fiecare zi din viaţa ta
Fiecare om ce-l intâlneşti…
Dar mai ales oamenii dragi pe care ai în jurul tău..
Vine o zi cand intelegem cat de important este sa avem grija de cei dragi noua atunci cand sunt in viata si ..nu dinaintea unui mormant.
Dar acea zi vine..si ca sa intelegi asta, de cele mai multe ori e nevoie de o experienta care sa te ajute  sa intelegi asta. Si din pacate, pentru cei mai multi chiar si o astfel de experienta tot ii invata…nimic.
Dintotdeauna am fost un om al analizelor. Am iubit oamenii si  ii iubesc. E o placere sa le observ comportamentele..sa-i observ cum reactioneaza in fata propriilor emotii. Poate pentru ca in felul acesta ma pot cunoaste mai bine pe mine…
In copilarie, purtata fiind de adulti,  in momentele in care o anume persoana mai mult sau mai putin mie cunoscuta, era dusa in locul de veci, imi puneam aceasta intrebare “de ce oamenii sunt mai apreciati si mai pretuiti atunci cand e prea tarziu? ce rost mai au atunci vorbele frumoase, ce rost mai are atunci tot acelspectacol de dupa? 
Ii intrebam asta si pe adulti, si ca raspuns la prima intrebare..ridicau din umeri cu o privire trista si goala….. In ceea ce priveste cea de -a doua intrebare raspunsurile erau nenumarate. Le stiti si voi. Nu e nevoie sa le mai enumar..
Astfel ca reactie la raspunsul lor gol si trist, mi-am propus  sa pretuiesc oamenii ce -i am in jur. Sa le spun si sa mai ales sa le arat cat de mult inseamna pentru mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu