Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

Sunt ambiţioasă. Dacă mi-am propus ceva, reuşesc. Dacă încep un proiect, nu-l abandonez.



Lasa-ma sa ma ascund in tine,asemeni unui gând ratacit pe marginile unei clipe târzi,îngăduie-mi singura bucurie,aceea de a-ti rosti numele,ca pe o melodie,fara inceput,fara sfarsit,creata special pt tine.Nu ma alunga,din viata ta!Te iubesc prea mult!Pastrează-mă,păstrează-mă măcar o vesnicie.Te iubesc,si-ti spun intr-o secunda,dar ca să-ti demostrez imi trebuie toata viata!!!





Sunt optimistă. În majoritatea timpului văd viaţa roz şi sunt sigură că voi găsi rezolvare pentru toate. Îmi place să mă bucur de viaţă şi să-mi ofer mici plăceri.




Nu dispretui lucrurile mici,o lumânare poate face oricând ceea ce nu poate face niciodata Soarele,sa lumineze noaptea.



Sunt organizată. Reuşesc să-mi stabilesc priorităţi şi să-mi organizez eficient lucrurile pe care le am de făcut.





Dragostea ucide cel mai cumplit,poti sa iubesti ca un inger,dar chinu-i mai rau ca un demon.Cuvintele soptite la ureche,acum sant cutite ce imi sfarma inima in bucatele!Cuvinte care imi dadeau fiori,acum sant stropi de lava..Dragostea e o iluzie,iar sufletul ,o lacrima amara a destinului.







Un comentariu: