Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

Esti stropul de ploaie ce mă trezeste din visul meu,adânc...



Esti steaua ce mă luminează in fiecare noapte,eşti raza de lumină ce mă trezeşte in fiecare dimineată,esti roua de pe frunzele florilor de trandafir,ce-mi sărută si mânghie obrazul...Esti floarea ce înfloreste in inima mea...Esti stropul de ploaie ce mă trezeste din visul meu,adânc si plăcut,esti spuma valurilor vietii,ce se spulberă în înăltimea văzduhului albastru,ce cuprinde cu intensitatea sa,aripa frântă a unui suflet.fugit din lumea înlănţuită a tristetii...Esti roua diminetilor târzie incendiate de soare,esti frunza ce-o tin între degete,esti ultima silabă pe care o rostesc inainte de a te visa"TE 
IUBESC"







Dacă mâna ta si-a mea,
Se vor înclesta odată,
Vor rămâne inodate
Pâ-n se va scurge viata toată...

Eu prin tine văd trecutul,
Lângă tine trăiesc azi,
Iar viitorul ce ne-asteaptă,
Să-l închidem într-un ceas...

Si de fiecare dată,
Când ceva nu merge bine,
O să dăm timpu-napoi
Până unde ne convine...

Iar când bateria noastră,
În sfârsit nu va mai vrea,
O să dăm timpul cu mâna,
Dreapta ta pe stânga mea...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu