Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

Sunt corectă.




Sunt corectă. Sunt întotdeauna atât de obiectivă cât pot. Şi eu zic că pot. Deja prietenii mei zic: "Să spună Cami cum e, că ea e mereu corectă şi imparţială"








Fă ce vrei tu cu mine,du-mă-n pustiu dacă vrei,ia-mă ca jertfă la tine,ia-mi si viaţa,dacă vrei....!Dar nu-mi răpi fericirea din vis,nu-mi lua bucuriile nopţii,nu-mi închide orizontul întins,nu mă lăsa tristetii si mortii...Sunt deja suflet frânt pe pământ,n-am aripi să merg mai departe,trecutul în vis e mai blând,prezentul-mă-npinge spre moarte...Un pas în trecut i-o secundă de viaţă,o noapte înseamnă o lună,când închid ochii capăt speranţă,numai visarea durerea o curmă...Am fost şi rămân suflet frânt,neştiind incotr-o să mă-ndrept,prezentul mă bagă-n pământ,trecutul m-ajută să merg...Sânt suflet frânt de iubire,sunt luna ce-a tristă si rece,sunt luceafăr lipsit de sclipire,sunt ploaia ce vine şi trece.Asa am fost si asa am să mor,de când pe lume mă ştiu,un trup cu suflet gol,purtat de iubire-n pustiu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu